oostwestmijbest.reismee.nl

Welkom op mijn blog.

Kia ora!                (Hallo in Maori)

Welkom op mijn blog! Ik heb dit allemaal echt nog nooit eerder gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.. En zo niet, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd!

Ik ben Aniek, 26 jaar jong en wil graag nog wat meer van de wereld gaan zien! Ik heb het een en ander aan research gedaan, een working holiday visum aangevraagd, inentingen gehaald, me baan opgezegd en vertrek 12 februari naar Nieuw Zeeland!

Via een organisatie vlieg ik de heenreis met een groep mee. Ik heb een open ticket wat betekend dat ik uiterlijk 15 februari 2019 weer in Nederland moet zijn, 1 jaar dus gaat mijn reis duren. Dat is in ieder geval wel mijn plan. Toch wel fijn om iets van een plan te hebben.. Ik bedoel het is niet veel natuurlijk, maar het begin is er!

Mijn VRE-SE-LIJK lange heenreis van 4 vluchten gaat er als volgt uitzien: van Amsterdam naar Dubai, dan naar Singapore waar we 1 dag in een hotel verblijven en een city tour krijgen. Door naar Sydney, en de laatste stop is in Auckland. En dan ben ik er, aan de andere kant van de wereld! Verder van huis kan bijna niet, heftig.. Daar aangekomen verblijf ik 3 dagen in een hostel, en dat was het! Meer staat er dus nog niet op mijn planning.

Ik ga mijn gezin, familie, vrienden, collega’s, hondje en kat echt zo erg missen!! Maar ik heb er gewoon echt super veel zin in. Ik kan een jaar in 1 van de mooiste landen ter wereld verblijven! Ik laat waarschijnlijk weer iets van me horen nadat ik een beetje ingeburgerd ben, en mijn plan iets meer vorm heeft gekregen. Of niet. Ik kijk wel ff!

Vind je het leuk om mij iets op te sturen, dat kan! Mijn postadres in Nieuw Zeeland:

BRIEVEN

Aniek van Diermen
C/o Work New Zealand
Level 10, 220 Queen Street
Downtown Auckland, 1001

Vermeld duidelijk de naam van de deelnemer met de achternaam onderstreept. De post is ongeveer 10 dagen onderweg. Met een Priority sticker (en/of Airmail sticker) van het postkantoor kan het wat sneller gaan. De post wordt door onze collega’s doorgezonden naar de deelnemer. De deelnemer dient wel een adres op ons kantoor achter te laten. Voor het doorsturen van post worden kosten in rekening gebracht. Let op: Bij elke postverzending het afzenderadres op de achterkant vermelden!

Ome Peter

Heel veel plezier gewenst. Maak er wat moois van.

Joke Meier

Gouden tip,
Ga naar een rugbywedstrijd. De mooiste sport met de knapste mannen.
De Kiwi naast je legt wel uit hoe het werkt. De sport is daar net zo als voetbal bij ons en ze zijn wereld nr1.

Ans

Ik vind je zo stoer!! Ga je ook zeker volgen en in de gaten houden hoor. Donderdag zie ik je waarschijnlijk voor de laatste keer en het zal wel ff vreemd zijn om je niet meer op het werk te zien. Ook Baco niet meer natuurlijk. Lieverd, ik wens je ontzettend veel plezier en hoop dat deze reis wordt wat je ervan verwacht. Dikke knuffel van mij 😘

Ome Alex

Aniek veel plezier toegewenst. Ik hoop dat je veel mooie ervaringen opdoet en leuke mensen mag ontmoeten.

Marlies de harder

Lieve schat een hele fijne reis..! Hoop dat je lekker gaat genieten! En alles lekker achter je laat. Hoop veel fotos te zien 😊

Dikke kus marlies 😘